Kalendarium
Sobota, 2024-05-04
Imieniny: Floriana, Michała
Sobota, 2024-05-04
Imieniny: Floriana, Michała
Godziny od - do |
Czynności / rodzaj zajęć |
6.30 – 7.30 |
Schodzenie się dzieci. Swobodna zabawa dzieci w wybranych kącikach zainteresowań: czytelniczym, konstrukcyjnym, artystycznym, przyrodniczym i innych. Rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje, historyjki obrazkowe. Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne itp. Słuchanie utworów literatury dziecięcej. Prace porządkowo – gospodarcze. |
07.30 – 07.50 |
Zajęcia wspomagające i zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci, z grupą, indywidualnie. Pozostałe dzieci – swobodne zabawy. |
07.50 – 08.00 |
Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe przy muzyce, ze śpiewem. |
08.00 – 08.10 |
Zabiegi higieniczne – przygotowanie do śniadania. |
08.00 – 08.30 |
ŚNIADANIE (spożywanie posiłku) |
08.30 – 08.50 |
Zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe. |
08.50 – 09.00 |
Przygotowanie do zajęć. |
09.00 – 10.00 |
Zajęcia kierowane z całą grupą w oparciu o Podstawę programową wychowania przedszkolnego, wybrane programy wychowania przedszkolnego. |
10.00 – 10.30 |
Swobodna zabawa dzieci w wybranych kącikach zainteresowań. |
10.30 – 11.20 |
Zajęcia na świeżym powietrzu: spacery, przechadzki, obserwacje przyrodnicze, zabawy i gry ruchowe. |
11.20 – 11.30 |
Zabiegi higieniczne – przygotowanie do obiadu. |
11.30 – 12.00 |
OBIAD (spożywanie posiłku) |
12.00 – 12.15 |
Zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe, przygotowanie do leżakowania lub relaksacji. |
12.15 – 13.45 |
Leżakowanie lub relaksacja, bajkoterapia. Zajęcia wspomagające i rozwijające zainteresowania dzieci, swobodna zabawa dzieci. Zajęcia przygotowujące do posługiwania się językiem angielskim. |
13.45 – 14.00 |
Zabiegi higieniczne – przygotowanie do podwieczorku. |
14.00 – 14.20 |
PODWIECZOREK (spożywanie posiłku) |
14.30 – 16.00 |
Swobodna zabawa dzieci w wybranych kącikach zainteresowań. Zabawy i gry edukacyjne, planszowe. Słuchanie utworów literatury dziecięcej. Ćwiczenia grafomotoryczne, prace porządkowe. Zajęcia wspomagające i zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci. Koła zainteresowań, realizacja programów własnych.
|
16.00 – 16:30 |
Kontakty z rodzicami. Rozchodzenie się dzieci. |
Godziny od - do |
Czynności / rodzaj zajęć |
6.30 – 7.30 |
Schodzenie się dzieci. Swobodna zabawa dzieci w wybranych kącikach zainteresowań: czytelniczym, konstrukcyjnym, artystycznym, przyrodniczym i innych. Rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje, historyjki obrazkowe. Ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe, gramatyczne itp. Słuchanie utworów literatury dziecięcej. Prace porządkowo – gospodarcze. |
07.30 – 08.00 |
Zajęcia wspomagające i zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci, podejmowane z grupą lub indywidualnie. Pozostałe dzieci – swobodne zabawy. |
08.00 – 08.30
|
Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe przy muzyce, ze śpiewem. Zabiegi higieniczne – przygotowanie do śniadania. |
08:30-09:00 |
ŚNIADANIE (spożywanie posiłku) Mycie zębów, zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe. Przygotowanie do zajęć edukacyjnych. |
09.00 – 10.00 |
Organizacja zajęć kierowanych z całą grupą w oparciu o Podstawę programową wychowania przedszkolnego, wybrane programy wychowania przedszkolnego. Zajęcia przygotowujące do posługiwania się językiem angielskim. |
10.00 – 11:50
|
Swobodna zabawa dzieci w wybranych kącikach zainteresowań. Zajęcia na świeżym powietrzu: spacery, przechadzki, obserwacje przyrodnicze, zabawy i gry ruchowe. |
11:50-12:00 |
Zabiegi higieniczne – przygotowanie do obiadu. |
12.00 – 12.30 |
OBIAD (spożywanie posiłku) Zabiegi higieniczne, czynności samoobsługowe, przygotowanie do relaksacji. |
12.30 – 13.50 |
Relaksacja, bajkoterapia. Zajęcia wspomagające i rozwijające zainteresowania dzieci, swobodna zabawa dzieci. Zajęcia przygotowujące do posługiwania się językiem angielskim, zajęcia z katecheza. |
13.50 – 14.00 |
Przygotowanie do podwieczorku - zabiegi higieniczne. |
14.20 – 14.40 |
PODWIECZOREK (spożywanie posiłku) |
14.40 – 16.00 |
Swobodna zabawa dzieci w wybranych kącikach zainteresowań. Zabawy i gry edukacyjne, planszowe. Słuchanie utworów literatury dziecięcej. Ćwiczenia grafomotoryczne, prace porządkowe. Zajęcia wspomagające i zajęcia rozwijające zainteresowania dzieci. Koła zainteresowań, realizacja programów własnych. Zajęcia na świeżym powietrzu. |
16.00 – 16.30 |
Kontakty z rodzicami. Rozchodzenie się dzieci. |